Sunday, December 7, 2008

semoga semuanya sukses!! =)

kat sini nak share ttg sume program2 yang kite dah plan untuk sem depan..

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

1st) of all.. kite sg decide ttg logo dulu.. setakat ni ade 3 logo yang dah pun di design by solid harmonie members sendiri.. sumenye cantik2.. dan ketua koir kita *nizam* dah pun menyeru kpd semua ahli tuk mengundi mane2 logo yang paling besh.. untuk dirasmikan awal semester depan dan di letakkan pada t-shirt kelab koir nanti.. tapi mungkin proses undian di fster rasmi solid harmonie www.friendster.com/solidharmonie ini di jalankan ketika final exam belum berakhir..jadik kurang mendapat sambutan.... tak ramai yang dah undi.. so kite masih open pada sume.. kpd mane2 ahli yg lom undi.. cepat2 la klik kat fster SH k..

ok tu yang 1st..

2nd ) ada di antara ahli2 yg dah pun tau ttg performance *uniten + ump *.. setakat ini.. hasil discussion dgn ketua koir uniten.. mereka seramai 20 +- orang akan dtg ke ump selama 3 hari 2 malam.. so malam pertama ahli koir ump+ uniten akan trening di balok.. ulang suare.. balok =) hehe.. then malam kedua kite akan adakan full rehearsal di ump..
dan hari ketiga kite akan adakan performance.. tarikh masih belum dpt fix lagi.. tapi setakat ini yang ade dlm diary S/U adalah pada seawal minggu ke3 kuliah.. mungkin tym tu tgh bz.. tapi pandai2 la manage tym ok!!.. semuanya masih dlm discussion pihak uniten dan ump lagi.. cume kite ada masalah sikit untuk mensetlekan "tempat tinggal" mereka sepanjang berada di ump.. so kalau ade sape2 tau cam ne procedure surat menyurat atau yang berkaitan dgn penginapan ini, mintak tolong discuss dgn SU secepat mungkin.. =) tq..

lagu pun tgh decide skrang ni. kalau sape2 ade idea.. jgn la segan2 mesej trus kpd sape2 yang berkenaan.. sy sendiri ada try jemput orchestra untuk performance *uniten+ump* dan alhamdulilah dorang setuju.. cume kite sepatutnye bg listing lagu pada ocestra tuk cari note music dorang..


3)malam acustic & 35 minutes miracle of music (independent)
awal dulu planing kita untuk performance ni cume "zapin+koir" sje.. tapi ada ahli yg kate.., lagi meriah kalau ajak grop2 lain sekali.. exspeacially ocestra.. dan kite face masalah when orchestra pula dah start planing performance mereke.. tarikh pun byk yg clash.. ape2pun doakan la kedua2 event besar yg di rancang dri sem lepas ini akan sucses tuk sem ini..

No comments: