Friday, March 26, 2010

GANTT CHART.....

Assalamualaikum, salam sejahtera & salam 1 MALAYSIA...

Perhatian kepada semua ahli koir SOLID HARMONIE, berikut disenaraikan aktiviti-aktiviti yang akan melibatkan kumpulan kita:

· JEJAK WARISAN

Perancangan MT KKK untuk ke KELANTAN melihat budaya masyarakat disana. Tarikh yang dirancangkan sama ada 8-10 MEI @ 9-11 MEI 2010. Sekurang-kurangnya memerlukan 5 orang wakil dari kumpulan kita.


· MALAM GAGASAN BUDAYA

Malam dimana semua kumpulan dibawah naungan KELAB KESENIAN & KEBUDAYAAN(KKK) UMP akan mempamerkan bakat dan keunikan kumpulan masing-masing melalui persembahan berdurasi 10-15 minit. Matlamat ialah untuk mencari ahli-ahli baru dikalangan pelajar baru tahun 1. Tarikh perancangan; 1-7 OGOS 2010(selepas MINDS ‘10)


· PROGRAM PENGHAYATAN KEMERDEKAAN

Program koleberasi antara KKK, Sahabat Masjid (SAHAM), sekreteriat RAKAN MUDA (SRM), kelab 1 MALAYSIA. Bertujuan untuk menyemarakkan sikap patriotik dikalangan mahasiswa dengan program-program yang diaturkan. Perancangan tarikh ialah pada 1-7 OGOS 2010.


· MALAM INSPIRASI SENI

Mempamerkan bakat-bakat mahasiswa UMP dalam bidang seni dan mempamerkan kebudayaan bangsa Malaysia melalui persembahan-persembahan setiap kumpulan yang bernaung dibawah KKK. Dijangkakan berlangsung pada 7 OGOS 2010.


· MESYUARAT AGUNG TAHUNAN DAN MAKAN MALAM KELAB

Pembentangan aktiviti dan status kewangan kelab KK sepanjang tahun. Dijangka dijalankan 23 OKTOBER 2010.


· BENGKEL SENI SUARA

Ura-ura menyatakan akan dikendalikan oleh Siti Hajar Group(tenaga pengajar teknik nyanyian & vokal Akademi Fantasia). InsyaALLAH dapat, jika sambutan terhadap kumpulan-kumpulan berorientasikan seni suara tinggi dan mantap dari mahasiswa UMP. Tarikh masih dalam perbincangan.

No comments: